Regulamin Eliminacji Miejskich Turnieju DEICHMANN MINIMISTRZOSTWA
Wrocław, grudzień 2015
Regulamin Eliminacji Miejskich Turnieju DEICHMANN MINIMISTRZOSTWA 2016 ROZGRYWKI PIŁKARSKIE
§1 Organizator
1.
Organizatorem rozgrywek Deichmann Minimistrzostw 2016, dalej zwanych Turniejem, jest Stowarzyszenie Kochamy Sport z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Mińskiej 38.
2.
Organizator wyznacza w każdym z miast Turnieju, koordynatora odpowiedzialnego za regulaminowe przeprowadzenie rozgrywek.
3.
Turniej rozgrywany jest w oparciu o przepisy gry w piłkę nożną, zgodne z postanowieniami niniejszego regulaminu.
§2 Cele
1.
Promocja nawyku regularnej aktywności fizycznej oraz podnoszenie piłkarskich umiejętności poprzez rozwijanie sportowych pasji u dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
2.
Wyłonienie najlepszych zespołów w kategoriach U-9 i U-11 na Ogólnopolski Finał Turnieju.
§3 Termin
1.
Faza Ligowa Turnieju rozgrywana jest w weekendy pomiędzy 16 kwietnia a 5 czerwca 2016 roku w terminach ustalonych przez koordynatora w oparciu o liczbę zgłoszonych drużyn oraz dostępność boisk, przy czym, w zależności od specyfiki miasta musi ona trwać od czterech do ośmiu dni rozgrywkowych dla kategorii.
2.
Faza Finałów Miejskich Turnieju rozgrywana jest we wszystkich miastach najpóźniej w weekend 11-12 czerwca 2016 roku.
3.
Każdy weekend Turnieju poprzedza publikacja szczegółowego harmonogramu gier na stronie www.kochamsport.pl.
§4 Uczestnicy
1.
Dopuszcza się przeprowadzenie Turnieju w następujących kategoriach wiekowych: a. U-7 (bambini) dzieci urodzone w roku 2009 i młodsze, b. U-9 (żak) dzieci urodzone w roku 2007 i młodsze, c. U-11 (orlik) dzieci urodzone w roku 2005 młodsze, d. U-13 (młodzik) dzieci urodzone w roku 2003 i młodsze.
2.
Prawo udziału w Turnieju posiadają drużyny klubowe, osiedlowe, szkolne, parafialne oraz dzieci niezrzeszone.
3.
Zawodnik ma prawo reprezentować w ramach rozgrywek Eliminacji Miejskich danej kategorii wiekowej wyłącznie drużynę, do której został zgłoszony podczas zapisów z wyłączeniem pkt 1 §7 niniejszego regulaminu.
4.
Zawodnik korzystający z prawa do gry w Turnieju w więcej niż jednej kategorii wiekowej zobowiązany jest do uiszczenia wielokrotności wpisowego adekwatnej do liczby reprezentowanych zespołów.
§5 Drużyny
1.
Drużyny w kategoriach U-9, U-11 i U-13 składają się z 8-10 zawodników oraz trenera.
2.
Drużyny w kategorii U-7 składają się z 7-15 zawodników oraz trenera.
3.
Trener każdej drużyny może wyznaczyć osobę pełniącą funkcję jego asystenta.
4.
Trener i asystent są jedynymi osobami upoważnionymi do zgłaszania koordynatorowi spornych kwestii regulaminowych oraz próśb organizacyjnych dotyczących prowadzonej drużyny.
5.
Drużyny występują w Turnieju pod nazwami reprezentacji narodowych przydzielanych im przez koordynatora podczas zapisów.
6.
Zawodnicy mają obowiązek rozgrywania spotkań w strojach dostarczonych przez organizatora.
§6 Zapisy
1.
Zgłoszenia do Turnieju przyjmowane są od 2 stycznia 2016 i trwają w każdym z miast do 25 marca 2016 roku.
2.
Zgłoszeń do Turnieju dokonywać należy telefonicznie lub mailowo u koordynatora rozgrywek w mieście.
3.
W przypadku wyczerpania puli wolnych miejsc ustalonych dla danego miasta, koordynator wprowadza kolejne drużyny na listę zgłoszeń rezerwowych, bez gwarancji ich ostatecznego udział w Turnieju.
4.
W przypadku niewyczerpania puli wolnych miejsc ustalonych dla danego miasta, koordynator przyjmuje zgłoszenia do trzeciego weekendu gier włącznie.
5.
Przyjmowane są zgłoszenia indywidualne i drużynowe.
6.
Organizator nie udziela gwarancji dostarczenia strojów na pierwszy weekend rozgrywek Turnieju, uczestnikom zgłoszonym po 25 marca 2016 roku.
7.
Warunkiem zgłoszenia zawodnika do Turnieju jest opłata wpisowego oraz dostarczenie wypełnionej karty indywidualnego uczestnictwa (zał. nr 1), której wzór do pobrania znajduje się na stronie www.kochamsport.pl.
8.
Warunkiem zgłoszenia drużyny do Turnieju jest opłata wpisowego oraz dostarczenie wypełnionej karty drużynowej (zał. nr 2), której wzór do pobrania znajduje się na stronie www.kochamsport.pl wraz z kompletem uzupełnionych i podpisanych kart indywidualnego uczestnictwa.
9.
Uczestnicy przyjęci do Turnieju drogą zgłoszeń indywidualnych tworzą drużyny w składzie ustalonym przez koordynatora.
10.
Każdy zawodnik biorący udział w Turnieju otrzyma od Patrona tytularnego zawodów – firmy Deichmann strój sportowy (koszulkę, spodenki i getry).
11.
Komplety strojów sportowych wydawane są trenerom po dokonaniu opłaty wpisowego i dostarczenia kompletu dokumentów.
12.
Koordynator przyjmuje zgłoszenia drużynowe podparte wspólną przynależnością zawodników do jednego klubu lub jednego oddziału regionalnego ogólnopolskiej szkółki piłkarskiej. Ponadto dopuszcza się zgłoszenia drużyn, których zawodnicy legitymują się jedną szkołą, parafią lub miejscem zamieszkania rozumianym jako jednostka administracyjno-terytorialna, nie większa niż gmina z wyłączeniem gmin miejskich i miejsko-wiejskich.
13.
Wszelkie próby zgłaszania drużyn złożonych z zawodników reprezentujących różne kluby a niepołączonych szkołą, parafią lub miejscem zamieszkania będą traktowane jako próba niesportowego zwiększenia szans na zwycięstwo.
14.
Wpisanie do składu drużyny zawodnika występującego w barwach więcej niż jednego klubu będzie traktowane jako próba niesportowego zwiększenia szans na zwycięstwo.
15.
Drużyna, której w trakcie trwania Turnieju zostanie udowodnione złamanie pkt. 12-14 niniejszego paragrafu, zobowiązana jest do wycofania spornych zawodników bez możliwości ich zamiany pod groźbą wykluczenia całej drużyny z zawodów bez zwrotu kosztów wpisowego. Ponadto zostanie ona ukarana walkowerami we wszystkich meczach do czasu usunięcia nieprawidłowości.
16.
Całkowita odpowiedzialność za skład drużyny spoczywa na osobie zgłaszającej.
17.
Wszystkie dzieci biorące udział w Turnieju zostaną ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków po uprzednim wypełnieniu i podpisaniu przez opiekuna formularza zgłoszeniowego. Ubezpieczenie obowiązuje od dnia złożenia formularza na ręce koordynatora i obejmuje wyłącznie zdarzenia dokonane podczas i w miejscu Turnieju, zgłoszone koordynatorowi w terminie do 7 dni od ich zaistnienia
§7 Wymiana i dopisywanie zawodników
1.
Zmian i uzupełnień w składach zgłoszonych drużyn można dokonywać do trzeciego weekendu gier włącznie. Wyjątek stanowią medycznie udokumentowane kontuzje, uniemożliwiające dalszy udział zawodników w Turnieju.
2.
Prawo zmian i uzupełnień w składach zgłoszonych drużyn przysługuje wyłącznie trenerom i wskazanym przez nich asystentom.
3.
Końcowa korekta składu drużyny może dotyczyć maksymalnie 35% pierwotnie zgłoszonego składu. Wyjątek stanowią zmiany wymuszone kontuzjami zawodników.
4.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia w składach zgłoszonych drużyn wymagają zgody koordynatora oraz niezwłocznego uzupełnienia dokumentacji drużyny.
5.
Wszelkie zmiany dokonane podczas lub po trzecim weekendzie rozgrywek mają charakter wiążący, uniemożliwiający powrót kontuzjowanego uczestnika w miejsce zawodnika go zastępującego.
§8 Wpisowe do Turnieju
1.
Opłata wpisowego wynosi 95 złotych od zawodnika.
2.
Wpłat należy dokonywać do dnia 25 marca 2016 roku na konto organizatora Turnieju: 12 1050 1575 1000 0090 6080 8426 ING oddział we Wrocławiu Stowarzyszenie Kochamy Sport
Wpisując w tytuł przelewu: miasto, kategorię wiekową, nazwę klubu (w przypadku zgłoszenia indywidualnego imię i nazwisko dziecka), nazwę reprezentacji przydzieloną przez organizatora rozgrywek.
3.
Organizator wystawia fakturę tylko na wyraźną prośbę wpłacającego. Prośby należy kierować na adres faktury@kochamsport.pl.
§9 System rozgrywek – kategoria U-7 bambini.
1.
Zawody mają charakter festynu piłkarskiego, uczestnicy rozgrywają spotkania bez presji wyniku, a ich celem jest oswajanie najmłodszych z piłką.
2.
Rozgrywki nie służą wyłonieniu najlepszych drużyn ani wyłonieniu ich kolejności.
3.
Koordynatorom Turnieju w poszczególnych miastach przysługuje autonomia względem liczby zawodników na boisku, czasu spotkań i upraszczania przepisów gry przy uwzględnieniu specyfiki obiektów, ilości zgłoszonych drużyn bądź ustaleń z trenerami.
§10 System rozgrywek – kategorie U-9, U-11 i U-13
1.
Szczegółowy schemat rozgrywek Turnieju ustalony zostaje w oparciu o ilość zgłoszonych drużyn oraz liczbę boisk.
2.
Turniej podzielony jest na Fazę Ligową i Fazę Finałów Miejskich.
§11 Faza Ligowa
1.
Udział biorą wszystkie zgłoszone drużyny.
2.
Każda drużyna rozegra minimum dwa spotkania podczas dnia turniejowego.
3.
Każda drużyna ma prawo do zgłaszania zaplanowanych nieobecności na Turnieju; dwóch dla zawodów przewidzianych na 4-5 dni rozgrywkowych lub trzech dla zawodów przewidzianych na 6-8 dni rozgrywkowych.
4.
Dopuszcza się podział zespołów na grupy w kategorii wiekowej. Podziału dokonuje koordynator Turnieju po konsultacjach z trenerami.
5.
Podział zespołów na grupy dokonywany jest wg doboru losowego bądź siłowego drużyn, dopuszcza się także wykorzystanie systemu mieszanego, łączącego powyższe metody.
6.
Dopuszcza się wyodrębnienie grupy złożonej z drużyn żeńskich biorących udział w Turnieju na zasadach ogólnych.
7.
Mecze wewnątrz grup rozgrywane są wg zasady każdy z każdym. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia rundy rewanżowej jedynie pod warunkiem rozegrania jej wszystkich spotkań - w przeciwnym przypadku będą one traktowane jako mecze towarzyskie.
8.
W ramach Fazy Ligowej przy zastosowaniu losowego bądź mieszanego podziału na grupy dopuszcza się przeprowadzenie Fazy Przejściowej, tj. rozgrywek mających na celu ustalenie kolejności drużyn zajmujących w grupach analogiczne miejsca po zakończeniu wszystkich spotkań.
9.
Zastosowanie doboru siłowego przy podziale na grupy określa rozstawienie z najwyższych miejsc w Fazie Finałów Miejskich drużyn z grup potencjalnie najmocniejszych, zgodnie z miejscem zajmowanym przez nie w tabeli po zakończeniu Fazy Ligowej.
10.
Zastosowanie doboru losowego podczas podziału na grupy określa naprzemienne rozstawienie zespołów w Fazie Finałów Miejskich rozpoczynając od pierwszego zespołu Grupy 1 wedle miejsca zajmowanego przez nie w tabeli po zamknięciu Fazy Ligowej.
11.
Zastosowanie systemu mieszanego podczas podziału na grupy określa rozstawienie z najwyższych miejsc w Fazie Finałów Miejskich drużyn z grup potencjalnie najmocniejszych (lub rozstawienia z najniższych miejsc drużyn z grup potencjalnie najsłabszych) oraz naprzemienne rozstawienie drużyn z grup potencjalnie równych, wedle miejsca zajmowanego w tabeli po zakończeniu Fazy Ligowej.
12.
Spotkania są punktowane wg zasady: 3 pkt. Za zwycięstwo, 1 pkt za remis i 0 pkt za porażkę.
13.
W przypadku tej samej ilości punktów, o miejscu w tabeli decyduje wynik spotkania pomiędzy zainteresowanymi drużynami. W przypadku remisu brana jest pod uwagę różnica ilości bramek strzelonych do straconych, przy ich równości rozstrzyga ilość bramek strzelonych. Przy dalszym braku rozstrzygnięcia organizator zarządza losowanie.
14.
W przypadku tej samej ilości punktów pomiędzy więcej niż dwoma zespołami tworzona jest „mała tabela” decydująca o rozstawieniu drużyn do Fazy Przejściowej lub Fazy Finałów Miejskich. W pierwszej kolejności pod uwagę brane są wyniki spotkań pomiędzy zainteresowanymi drużynami. W przypadku remisów lub równej ilości punktów decyduje różnica ilości bramek strzelonych do straconych w małej tabeli; następnie ilość bramek strzelonych w małej tabeli. Przy dalszym braku rozstrzygnięcia liczy się różnica pomiędzy liczbą bramek strzelonych i straconych w dużej tabeli, a następnie rozstrzyga ilość bramek strzelonych w dużej tabeli. Przy dalszej równości organizator zarządza losowanie.
15.
W przypadku nierozegrania spotkań rundy zasadniczej z powodu nieobecności zgłaszanych przez zainteresowane drużyny, organizator przyznaje walkower na korzyść zespołu zgłaszającego mniejszą ilość nieobecności.
16.
W przypadku nierozegrania wszystkich spotkań rundy zasadniczej wewnątrz grupy z przyczyn niezależnych, liczona będzie średnia punktów zdobyta na spotkanie przez drużynę do dwóch miejsc po przecinku. Przy równej średniej decyduje ilość rozegranych spotkań. W przypadku dalszej równości wdrażana będzie procedura opisana w pkt. 12 lub 13 niniejszego paragrafu z zastrzeżeniem wyliczania w „dużej tabeli” średniej różnicy bramek strzelonych i straconych oraz ilości bramek strzelonych na mecz zamiast różnicy bramek strzelonych do straconych oraz ilości bramek strzelonych w całości turnieju.
17.
W przypadku nierozegrania spotkania/spotkań pomiędzy zainteresowanymi drużynami z przyczyn niezależnych, organizator nie mogąc ustalić ich kolejności po wyliczeniu średniej zdobytych punktów w meczu zarządza losowanie.
18.
Wyniki Fazy Ligowej decydują wyłącznie o rozstawieniu zespołu w Fazie Finałów Miejskich.
§12 Faza Finałów Miejskich
1.
Udział biorą wszystkie drużyny, rozgrywające swoje mecze co najmniej na połowie dni rozgrywkowych przewidzianej dla danego miasta w Fazie Ligowej.
2.
Rozstawienie zespołów i schemat rozgrywek Fazy Finałów Miejskich są opracowywane przez biuro organizatora w oparciu o liczbę zgłoszonych drużyn oraz dostępność boisk przy zachowaniu wyników Fazy Ligowej.
3.
Faza Finałów Miejskich rozgrywana jest systemem play-off.
4.
Na każdym etapie Fazy Finałów Miejskich drużyna rozgrywa jeden mecz, który musi zakończyć się wyłonieniem zwycięzcy, przegrywający odpada z Turnieju.
5.
W przypadku remisu po upłynięciu regulaminowego czasu gry sędzia zarządza 5 minutową dogrywkę (2x2,5 minuty ze zmianą stron), przy dalszym braku rozstrzygnięcia egzekwowana jest seria 3 rzutów karnych. Utrzymujący się remis zapoczątkowuje serie pojedynczych rzutów karnych wykonywanych przez zawodników, którzy wcześniej nie strzelali. Jeśli jedna z drużyn uzyska prawo wcześniejszego rozpoczęcia drugiej serii ze względu na mniejszą ilość zawodników, takie samo prawo uzyskuje automatycznie trener drugiego zespołu. Dalej zawodnicy wykonują pojedyncze serie rzutów karnych aż do rozstrzygnięcia spotkania.
6.
Końcowe zwycięstwo w Fazie Finałów Miejskich upoważnia najlepszą drużynę w kategorii U-9 i U-11 do wzięcia udziału w Finale Ogólnopolskim.
§13 Przepisy
1.
Zespoły składają się z 5 zawodników w polu i bramkarza.
2.
Zawodnicy grają w obuwiu sportowym o miękkiej podeszwie (lanki), obowiązuje zakaz gry w tzw. wkrętach (korkach metalowych i plastikowych)
3.
Piłki do gry w rozmiarze 4, dostarczone przez organizatora.
4.
Regulaminowy czas trwania spotkania wynosi 2 x 10 minut z jednominutową przerwą i zmianą stron, przy czym podczas Fazy Finałów Miejskich sędzia ma prawo doliczyć do regulaminowego czasu
spotkania/dogrywki dodatkowy czas wynikający z niezamierzonych bądź celowych opóźnień; pamiętając o zasygnalizowaniu trenerom zainteresowanych drużyn swojej decyzji.
5.
Dopuszcza się prowadzenie klasyfikacji króla strzelców.
6.
Do klasyfikacji Króla Strzelców nie wlicza się bramek uzyskanych podczas spotkań towarzyskich.
7.
Brak pozycji spalonej.
8.
Wymiary bramek: 5x2.
9.
Rzut karny wykonuje się z odległości 9 metrów.
10.
Wymiary boiska wynoszą od 40 do 60 metrów długości oraz 20 do 30 metrów szerokości.
11.
Zmiany w locie, tak zwane hokejowe, ilość zmian dowolna.
12.
Odległość od muru przy stałych fragmentach gry wynosi 5 metrów.
13.
Wznowienie piłki z autu wykonywane nogą, przy czym piłka nie może zostać podniesiona ponad wysokość kolan sędziego (ok. 50 cm).
14.
Przy wznawianiu piłki z autu odległość zawodnika drużyny przeciwnej wynosi min. 3 metry.
15.
Wznowienie gry po aucie bramkowym dokonywane przez zamierzone podanie do swojego zawodnika, przy czym piłka nie może przekroczyć linii środkowej.
16.
Wznowienie gry po aucie bramkowym wykonywane przez bramkarza dowolnie ręką lub nogą, przy czym za wybicie uznaje się ostatni kontakt zawodnika z piłką.
17.
Wprowadzenie piłki do gry przez bramkarza dowolne, przy czym piłka nie może przekroczyć linii środkowej przed uprzednim kontaktem z powierzchnią bądź zawodnikiem.
18.
Wprowadzenie piłki do gry z linii środkowej musi zostać poprzedzone podaniem.
19.
W trakcie meczu obsadę sędziowską stanowi minimum jeden sędzia.
20.
Sędzia może karać zawodników dwuminutowym lub pięciominutowym wykluczeniem z gry w przypadku przekroczenia przepisów bądź niesportowego zachowania (odpowiednio żółta i czerwona kartka).
21.
W przypadku straty bramki przez zespół grający w osłabieniu na skutek żółtej kartki kara zostaje anulowana, trener zespołu ukaranego czerwoną kartką może wprowadzić w takim przypadku innego zawodnika.
22.
Trener każdej z drużyn zobowiązany jest do posiadania przy sobie kompletu dokumentów tożsamości zawodników i przedstawienia go na prośbę koordynatora.
23.
Weryfikacji dokumentów tożsamości może dokonywać wyłącznie koordynator rozgrywek w obecności zainteresowanych trenerów, po uprzednim zgłoszeniu prośby przez opiekuna zespołu weryfikującego nie później niż do końca meczu. Wnioski zgłaszane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
§14 Przepisy porządkowe
1.
W czasie zawodów obowiązują zasady Fair Play.
2.
Podczas Turnieju w miejscu rozgrywek obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i palenia papierosów, zakaz ten dotyczy również papierosów elektronicznych.
3.
Osoby nietrzeźwe nie mogą przebywać na terenie obiektów podczas trwania zawodów.
4.
Zabrania się używania materiałów pirotechnicznych.
5.
Zabrania się wywieszania na obiektach własnych banerów i transparentów.
6.
Wszelkie próby zakłócenia porządku rozgrywek spotkań turniejowych oraz przerw pomiędzy nimi dokonywane przez: zawodników, trenerów, managerów bądź rodziców, będą przez organizatora karane m.in. upomnieniami, walkowerami czy wykluczeniem uczestników z turnieju bez zwrotu kosztów wpisowego – obowiązuje zbiorowa odpowiedzialność drużyny.
7.
Rozstrzyganie wszelkich sporów i protestów leży w gestii organizatora, jednak nie przewiduje się anulowania wyników zakończonych spotkań z wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt 15 §6 niniejszego regulaminu.
§15 Walkowery i wykluczenia
1.
Walkowery weryfikuje się jako przegraną 0-3 na niekorzyść drużyny ukaranej. Wyjątek stanowi przyznanie obopólnego walkowera, który skutkuje zakończeniem spotkania wynikiem 0-0 bez przyznania punktów podczas fazy ligowej/przejściowej lub odpadnięciem obydwu drużyn w fazie pucharowej.
2.
Walkower drużynie przyznaje się gdy:
a) z własnej winy nie stawi się na zawody w przeciągu 5 minut od wyznaczonej godziny, b) w spotkaniu Fazy Ligowej wziął udział zawodnik nie uprawniony do gry, zweryfikowany w odpowiednim czasie, c) w której ilość zawodników będzie mniejsza niż 4 dzieci, d) drużyna samowolnie opuści boisko, e) której zawodnik, trener, opiekun dziecka lub manager w czasie zawodów czynnie znieważył sędziego, przedstawiciela Organizatora bądź reprezentantów innej drużyny, f) której trener nie okazał dokumentów zawodników na prośbę Organizatora,
3.
W przypadku uzyskania przez przeciwnika wyniku korzystniejszego niż walkower – utrzymuje się wynik uzyskany na boisku.
4.
Wykluczenie drużyny z Turnieju jest równoznaczne z jej automatyczną dyskwalifikacją bez zwrotu kosztów wpisowego.
5.
Karę wykluczenia drużyny z Turnieju stosuje się w przypadku: a) notorycznego łamania postanowień podpunktów B, D, E i F pkt. 2 niniejszego paragrafu, b) złamania pkt. 12-14 §6 niniejszego regulaminu i niewycofania spornych zawodników,
6.
Drużyna, której w nieprzekraczalnym terminie 90 dni kalendarzowych od daty zakończenia udziału w Turnieju zostanie udowodnione złamanie pkt. 12-14 §6 niniejszego regulaminu, zostanie ukarana dyskwalifikacją i odebraniem ewentualnych tytułów i nagród
7.
W przypadku przyłapania uczestnika na posługiwaniu się sfałszowanym dokumentem tożsamości cała drużyna zostanie wykluczona z Turnieju bez zwrotu kosztów wpisowego. Ponadto informacja o zajściu trafi w formie pisemnej do odpowiednich instytucji oświatowych i organów sportowych.
§16 Nagrody
1.
Wszyscy uczestnicy biorący udział w Turnieju otrzymują imienny dyplom oraz pamiątkowy medal.
2.
Trzy najlepsze drużyny kategorii U-9, U-11 i U-13 w każdym z miast otrzymają puchary drużynowe.
3.
Zwycięzcy w kategoriach U-9 i U-11 wezmą udział w Finale Finałów.
4.
Wszystkie drużyny biorące udział w rozgrywkach kategorii U-7 otrzymają puchar drużynowy.
5.
Wszystkie drużyny biorące udział w rozgrywkach kategorii U-9, U-11 i U-13 biorą udział w losowaniu wyjazdu na mecz Borussi Dortmund, które zostanie przeprowadzone podczas ceremonii zamknięcia Finału Finałów w dniu 26 czerwca 2016.
6.
Udział w wyjazdach zagranicznych biorą wyłącznie zawodnicy, trener i asystent zgłoszeni na ostatniej dostarczonej Organizatorowi karcie drużynowej.
7.
Wszystkie nagrody są elementem kampanii promocyjnej sponsorów Turnieju.
§17 Postanowienia końcowe
1.
Wszelkie zastrzeżenia i protesty dotyczące nieprawidłowości w bieżącym przebiegu Turnieju należy zgłaszać koordynatorowi niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia.
2.
Wszelkie zastrzeżenia i protesty dotyczące podejrzenia złamania przez drużyny zapisów niniejszego regulaminu ze szczególnym uwzględnieniu pkt. 12-14 §6, należy zgłaszać w formie elektronicznej bądź pisemnej w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od chwili zaistnienia zdarzenia.
3.
Drużyna podejrzewana o złamanie zapisów niniejszego regulaminu ze szczególnym uwzględnieniu pkt. 12-14 §6, jest zobowiązana do przedstawienia na pisemną prośbę Organizatora odpowiednich dokumentów w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma.
4.
Interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje organizatorowi - Stowarzyszeniu Kochamy Sport.
5.
Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w regulaminie.
6.
Wszystkie nagrody są elementem kampanii promocyjnej sponsorów Turnieju.
7.
Komentarze